קייטרינג לאירועים – חוויה מיוחדת ומיתוג יוקרתי


לא משנה מה הוביל אתכם לארגן את האירוע. יום הולדת של חבר קרוב, או יום נישואין מרגש, ערב גיבוש לחברה, או שפשוט חגיגה ללא כל סיבה – מה שלא הוביל אתכם לרכז קבוצה של אנשים יחדיו – הם מצפים לארוחה, ורצוי שתהיה איכותית. קייטרינג גורמה יכול להפוך כל אירוע לחוויה קולינרית, אם אתם מחפשים קייטרינג לאירועים פרטיים – הגעתם למקום הנכון. הגשת אוכל מוכן יכולה להיות מתכון לניצחון או לאסון. אז מה כדאי לקחת בחשבון כשבוחרים חברת קייטרינג לאירועים במרכז?

 

קייטרינג לאירועים קטנים – איך יוצרים חוויה קולינרית במספר מנות?

חברות המתמחות בקייטרינג לאירועים קטנים מציעות מגוון של מנות שיכול להתאים לכל אחד, בכמות שתספיק לכולם (ואפילו יישאר קצת לקחת הביתה). בניגוד לאירועים גדולים בה מוגשות מספר רב של מנות וקיימות אופציות מגוונות באירועים קטנים קיים אתגר מיוחד – התאמה של ארוחה לכל אחד מהאורחים, מבלי שיישארו אנשים שיחזרו רעבים כי לא מצאו מנות לטעמם. ידוע כי האוכל הוא זה המלכד אנשים, ושיחה קולחת לצד צלחת מלאה הופכת כל אירוע למרתק ומהנה. השילוב של מוסיקה טובה או תוכן מעניין עם אוכל טוב הם המתכון המוצלח ליצירת אירוע עם מספר אורחים מצומצם. גם אם באירוע נוכחים רק חמישים איש או פחות, חשוב להקדיש מחשבה לכמות האוכל שתספיק לכולם, ולתכנן את שילוב המנות השונות, כך שיהיה מגוון ויכלול מנה בשרית או דג, אופציה לאורחים צמחוניים או טבעוניים אם יש וכמובן לקחת בחשבון גם שיקולים כמו כשרות או אלרגיות שונות.

 

קייטרינג לאירועים עסקיים – כל הטיפים

בקייטרינג לאירועים עסקיים יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים – המזון משמעותי אבל הוא רק חלק מהאירוע. באירועים עסקיים לרב אנשים מגיעים על מנת ליצור קשרים עסקיים חדשים, ולכן הם נוטים להסתובב יותר בחדר. אם הארוחה באירוע אינה מוגשת לצד שולחנות, רצוי להתאים את המנות לצלוחיות קטנות עמן ניתן יהיה להסתובב בחלל החדר, ולעבור משיחה עם אדם אחד, לשיחה עם אחר בצד השני של החדר בקלות. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שעת הגשת האוכל באירוע העסקי. מרבית החברות המציעות קייטרינג לאירועים עסקיים יוכלו להמליץ על תפריט המתאים לארוחת בוקר, לארוחת צהריים מוקדמת, לארוחת מנחה קלילה, או לארוחת ערב. אם הנכם מארגנים אירוע עם מיתוג יוקרתי, לדוגמה אירוע לחברת הייטק, מומלץ להזמין קייטרינג גורמה.כיצד יוצרים תחושת מזון גורמה גם בהגשה של מנות סטנדרטיות? ניתן לבחור במגוון מנות המוגשות על גבי צלחות יוקרתיות, ולעצב כל מנה באמצעות עלעלים טריים כפטרוזיליה, לצייר על הצלוחיות ביצירתיות עם הרוטב, או להוסיף אלמנטים צבעוניים במזון, על מנת לתת תחושה שכל מנה היא יצירת אמנות של ממש.

קייטרינג לאירועים

 

אורח שבע הוא אורח מאושר

לסיכום נציין את הטיפ החשוב ביותר – אם אורח שלכם, ולו אחד, יצא רעב מהאירוע, כנראה שעשיתם אחת משתי טעויות בסיסיות. יתכן ולא הזמנתם מספיק מנות המספיקות לכל האורחים באירוע, או שהמנות לא היו מגוונות מספיק על מנת שיתאימו לכל לשון. לרב מומלץ להתמקד בחלוקה של מנות עיקריות ולהזמין רזרבה של 10% יותר מכמות האורחים שאמורה להגיע, ולוודא כי לצד כל מנה עיקרית יש לפחות שלוש או ארבע אפשרויות שונות של תוספות. מרבית האורחים ישמחו לקבל גם קינוח בסוף, וכדאי להזמין אופציות המתאימות לאוהבי המתוקים כמו עוגות או מוס, ואופציה בריאה יותר כמו אבטיח (בעונה),פרי או סלט פירות. באירועים יוקרתיים יותר כדי להוסיף גם מתאבן או שניים שייתן ערך מוסף לארוחה, ויאפשר לאורחים לחלק את הארוחה לחלקים קטנים וימשוך זמן עד שהמנה העיקרית מוכנה.