הסושי הכי טוב בתל אביב – מאיפה הכי כדאי להזמין?


תחילה על מנת לדעת מה אנו מחפשים וכיצד ניתן לדעת מהו סושי טוב, נלמד מהו סושי וכיצד מצא אותו מאכל אסייתי את דרכו אל הצלחות בכל רחבי העולם בכלל ובישראל בפרט, וכיצד הפך למאכל כלל לאומי מתבקש ונחשק ?

 

אז מהו הסושי, מה הם רכיביו ומדוע הוא כל כך טעים ?

הסושי או בעצם אותו מאכל אשר עבר תהפוכות רבות ומשונות החל מתחילת דרכו בסין (כן כן לסושי יש מקורות סיניים הקודמים למקורותיו היפניים) ועד שהפך למאכל הנקרא סושי כיום אותו כולנו מכירים ואוהבים. תחילתו של הסיפור היא כאמור בסין של המאה ה3 לפני הספירה כאשר למאכל ההוא כמעט ואין שום קשר לסושי שאנו מכירים היום למעט העובדה שדובר במאכל המכיל דגים שאז נצרכו בכלל בצורת רוטב המכיל דגים. כ – 500 שנה מאוחר יותר עדיין בסין הופיע לראשונה צורת שימור חדשה לדגים וזאת על ידי כבישה בעזרת מלח ואורז כאשר תפקידו של האורז היה בסך הכל ספיחת הנוזלים המופרשים מין הדג בזמן הכבישה כאשר בסוף התהליך האורז כלל לא נאכל.

 

כעבור שנים רבות ועם המעבר ליפן השתנתה משמעות המילה סושי וכך גם השתנה המאכל אותו שם זה מייצג וזאת עקב שינוי בדרך הכנת האורז שעברה משיטה של אידוי לשטה המוכרת לנו של בישול במים ובנוסף על כך בעקבות המצאתו של חומץ האורז אשר גרם לקיצור הזמן הדרוש ושימורו של הדג ואף אפשר את אכילתו של האורז ששימש לשימורו של הדג , תקופת שימורו של הדג הלכה והתקצרה עד שלבסוף החלו לצרוך אותו היפנים כדג נע דבר אשר התרחש על מנת להימנע מהריח הרע שנוצר בעת תהליך הכבישה של הדגים עם חומץ האורז שהוגדר על ידי רבים כריח המשלב את ריחה של גבינה כחולה המשולב עם דג מרקיב וחומץ אורז , בשלב זה החיל הסושי אורז המבושל עם חומץ אורז וחתיכת דג נע דבר הדומה מאוד לסושי הנגירי של ימינו כאשר במילה סושי כלל אינה מדברת על דג כלל וכי היא מורכבת מין המילים "סו" שמתפרשת ביפנית כחומץ ומהמילה "שי" אשר נגזרת מין המילה "מישי" שמתפרשת ביפנית כאורז כך שלמעשה המילה "סושי" ביפנית פירושה אורז בחומץ. לאחר המצאת הנגירי שהורכב מאורז המבושל עם חומץ אורז וחתיכת דג מעל מרכיבים אשר נהגו להידבק לידיהם של הסועדים דבר שפטרו היפנים על ידי עטיפת המרכיבים הנ"ל באצות הנורי המוכרות לכולנו וכך בעצם הגיע לעולם הסושי המוכר לנו כיום כאשר סושי משלוחים זה עבר התאמות נוספות על מנת למצוא חן בעיני הקהל המערבי (התאמות כגון הצגת האבוקדו וטיגונם של הרולים ועוד) .

הסושי הכי טוב בתל אביב

 

מה הוא יתרונו הבריאותי של הסושי ?

הסושי תפס תאוצה בעולם כולו וגם בישראל כאשר הוא תפס מקום של כבוד בין סוגי המזון המהיר הנצרכים ביותר גם בידי אנשים הנמנעים ממזון מהיר בדרך כלל וזאת בזכות היתרונות הרבים שמציע הסושי ובמיוחד האומגה 3 שבו שהוא ויטמין חשוב מאוד שאינו נמצא כמעט במזונות אחרים.

סושי מובחר וטעים בתל אביב
העקרונות המנחים שעומדים מאחורי יצירת סושי איכותי הם חומרי גלם איכותיים וטריים וכמובן אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים ואלו הם אותם העקרונות אשר ינחו אתכם בבחירת סושיה איכותית ומקצועית אשר תספק לכם חוויה קולינרית אוטנטית ואיכותית ישנם אין ספור מקומות אשר מוכרים סושי בתל אביב ותמיד שואלים איפה נמצא המקום האיכותי ביותר בהכנת סושי בתל אביב אך להפתעתנו הסושי הטוב בתל אביב בכלל לא נמצא בתל אביב אלה בהרצליה והוא נקרא קיוטו ! סושי מקצועי ואיכותי העשוי חומרים טריים ואיכותיים ביותר שיש על ידי אנשי המקצוע המיומנים ביותר שיש בקיצור חוויה !