הזמנת סושי איכותי

משלוחי סושי

מסעדת קיוטו היא מסעדת סושי מהמובילות בישראל. אף על פי שבמסעדה שלנו תוכלו ליהנות מאווירה ועיצוב ייחודיים, אנו מודעים לכך שלפעמים לא מתחשק לצאת מהבית. הגעתם הביתה אחרי יום עבודה ארוך, תנאי מזג האוויר בחוץ גורמים לכם להעדיף את הסביבה הביתית ואולי אתם בכלל מתכננים ערב רומנטי בבית? סושי משלוחים הוא הפתרון אותו אתם מחפשים.

 

 

אם אתם רוצים לטעום מהמטבח היפני, אבל לא מתחשק לכם לצאת מהבית, תוכלו ליהנות מהמזון המושקע שלנו כמסעדת סושי מובילה, בנוחיות ביתכם; מנות ראשונות ממיטב המטבח היפני, מנות הסושי המשובחות שלנו, קומבינציות סושי מפתות וגם מגוון רחב של מנות נודלס, שיפודים, מנות בשר ודגים – כל אלה נמצאים במרחק של צלצול אחד. הרימו אלינו טלפון – והמנות הטריות והטעימות שלנו יגיעו עד פתח ביתכם בזמן הקצר ביותר.

 

משלוחי סושי – אוכל יפני הביתה


כאמור, מיטב מטעמי המטבח היפני יישלחו אליכם במהירות ישירות מהמסעדה. אבל עד שהאוכל יגיע, תוכלו ליצור בביתכם אווירה יפנית מסורתית וכך ליהנות מהחוויה הכוללת של תרבות יפן, פזרו כריות על השטיח, והניחו שרפרף נמוך להגשת המזון. להשלמת האווירה למשוחי הסושי שלנו, תוכלו להדליק נרות ולנגן ברקע מוזיקה יפנית נעימה. נחמד לפעמים להשתמש בצ'ופסטיקס שאנו מספקים לכם יחד עם המזון וכך, לערב אחד, תוכלו להכניס את יפן אליכם הביתה.


סושי משלוחים עד לבית


אנו בקיוטו, מאמינים במסורת המטבח היפני ועל כן מקדישים תשומת לב לכל פרט במנות שאנו מספקים לסועדים. גם אם תבחרו ליהנות מהאוכל שלנו (שנעשה באהבה עם מירב תשומת הלב וההשקעה של השף שלנו) בנוחיות ביתכם, אין ספק שהחוויה הכוללת שלכם גם בהזמנת סושי משלוחים, לא תיפגע ובכל המנות שלנו תוכלו להרגיש ולטעום את מסורת יפן; מנות הסושי שלנו – וגם המנות האחרות – מעוצבות בצורה אסתטית ומורכבות מהמרכיבים הטריים והמשובחים ביותר על מנת לספק לסועדים חוויה קולינרית ייחודית, שהיא חגיגה לעיניים ולחיך.