סושי - ארוחה שלמה ברול

סושי - ארוחה שלמה ברול או נשנוש קל?


רעבים, או שסתם בא לכם לנשנש משהו בקטנה? קחו בחשבון את האוכל האסייתי והקפידו לבחור את הסושי שאתם אוהבים.


אין ספק כי ארוחות הצהריים הפכו לא מכבר למשימה שיש לחשוב עליה בטרם עת. המגוון להזמנת הצהריים הוא כה רב, עד שאפשר לשבוע רק מהמחשבה על מה כדאי להזמין. לא באמת... אם אתם רעבים, או אם סתם בא לכם לנשנש בקטנה, סושי הוא הפתרון המושלם עבורם. סושי מאפשר לכם להזמין את הכמות הרצויה לכם, בין אם זה סנדוויץ' סושי, רול שלם או אפילו סלט אסיאתי, שיצליח לפנק לכם את החך. אז איך תדעו מה להזמין? פתחו את התפריט של המסעדה ממנה אתם עתידים לבצע משלוחי סושי והתחילו לדמיין את המנה.


מנות הפתיחה שיאפשרו לכם לנשנש


אם הרעב תפס אתכם לפני שהחברה לעבודה הציעה לכם לבצע הזמנת סושי וכבר הספקתם לאכול את ארוחת הצהריים שלכם, אך אתם עדיין אתם מחפשים נשנוש קל מהסושייה ממנה מבצעים את ההזמנה, אתם בהחלט יכולים להסתפק במנות הפתיחה שכוללת בין היתר את החמוצים היפנים, את הגיוזה המוכרת מהמטבח האסיאתי, סלטים מרעננים ומגוונים שמוכרים מהמטבח האסיאתי וכיוצא בזאת. היה ואתם מצליחים לבחור מנה ממנות הפתיחה הרי שאתם מסודרים, אך אם החך שלכם חושק בסושי, אתם בהחלט יכולים לרכוש לעצמכם 6 יחידות של סושי אותו תרכיבו בעצמכם.


כך תהיו שבעים ומרוצים


הרעב הוא גדול? הזמינו ארוחה ואל תסתפקו ברול או באחת ממנות הפתיחה. לעיתים קל לחשוב כי סושי הוא נשנוש בלבד ולא תמיד זוכרים כי ניתן לבצע הזמנת סושי כחלק בלתי נפרד מארוחת צהרים מלאה, מזינה ומשביעה. אתם יכולים להזמין לעצמכם משלוחי סושי אשר כוללים מנת פתיחה, מנה עיקרית וקינוח גם יחד. אתם יכולים להזמין רול בעל 6 יחידות בלבד ומאידך אתם יכולים ליהנות מסושי בעל 8 יחידות, 16 יחידות וכן הלאה, כפי יכולתכם ורעבונכם.
המדהים בסושי, הוא היכולת להתאים אותו לכל מצב, בין אם אתם ממש רעבים וחייבים ארוחה מלאה ומזינה ובין אם אתם לא רעבים, אך בכל זאת מרגישים שאתם חייבים לנשנש משהו בקטנה. כך או אחרת, אתם בהחלט יכולים ליהנות מסושי בדיוק כפי שאתם אוהבים אותו ולבחור מה נכון לכם לשלב בו, בין אם זה ירקות שונים ומגוונים ובין אם זה עם או בלי דגים.


אם אתם ממש רוצים סושי ולא יודעים באיזה לבחור משלל האופציות הקיימות לכו על הקומבינציות. בקומבינציות אתם יכולים לשלב מספר מגוון של הרכבים כך שתוכלו ליהנות ממגוון ושלל טעמים ואף לשלב בין סוגים שונים של סושי.


לסיכום – אם סושי הוא העדיפות שלכם, אתם תמיד יכולים לשלב בין סוגים שונים של סושי ולהתאים את הכמות למידת הרעב שלכם. בתאבון.