סושי הזמנה – סושי מעולה במרכז לאניני טעם


האצה, הדגים, האבוקדו והאורז שנמסים בפה בביס אחד. מי שאוהב סושי ממש מתמכר לטעם הנפלא הזה שלא ניתן לחקות. כל מאכל אחר המשלב אצה, דג נא ואורז פשוט לא מצליח להשתוות לסושי איכותי שנעשה ביד אומן. מסעדת "קיוטו" קובעת כבר שנים רבות סטנדרט גבוה במיוחד שקשה מאד לחקות.

 

סושי מושלם להזמנה במרכז

האורז עשוי בדיוק במידה הנכונה, הדגים טריים ונראים כאילו הרגע נמשו מהמים, חתוכים ביד אומן. הירקות השונים? הרגע נקטפו מהשדה. וכל העונג הזה מוגש בצורה קלאסית, אפילו כשהוא מגיע ישר אליכם. הזמנת סושי ממסעדת "קיוטו" מבטיחה לכם מגוון עצום, סושי איכותי וטרי שזה עתה נחתך, ומוגש באהבה עם כל התוספות.


סושי למתקדמים קונוסים וקומבינציות מיוחדות

רוצים לאכול סושי בתל אביב אך הסושי המושלם מגיע דווקא מהרצליה? למה להתפשר על מסעדה אחרת, אם אתם יכולים להזמין את הסושי הטוב ביותר אליכם לבית או למשרד גם בתל אביב? כל סוגי המעדנים היפנים ובראש ובראשונה סושי הזמנה טרייה שמגיעה עד אליכם, ואפילו סושי למתקדמים או אניני טעם במיוחד. בין סוגי הסושי המיוחדים תוכלו למצוא ניגירי סלמון צ'יז הכולל סלמון אפוי עם גבינת מוצרלה, קטרפילר רול הכולל צלופח לוקוס או סלמון עם מלפפון עטוף באבוקדו ורוטב טריאלי, ואפילו את האונאגי – קונוס הצלופח האיכותי המגיע עם רוטב טריאקי ומלפפון. לא תוכלו למצוא באף מסעדת סושי במרכז את המגוון ואיכות שקיוטו מציעה במשלוחים.


תפריט מגוון של גורמה יפני

חברים מהעבודה רוצים עוד מטעמים חוץ מסושי? לא חסר. בעוד אתם יכולים להנות משלל המרכיבים בכל הזמנת סושי, הם יכולים להזמין גם נודלס סצ'ואן, קוקוס קארי או פאדתאי, להוסיף את אחד המרקים המחממים לחורף ביניהם מרק מיסו, מרק מנרוי או קיוטו ראמן עם נודלס צרים ואיכותיים. לחובבי הגרסאות היפנים לשיפודים הישראלים "קיוטו" שולחים ישירות אליכם שיפוד פרגית ובצל, שיפוד סלמון, פילה בקר או דניב ואפילו חזה עוף.

 

יש צמחוניים במשרד? גם הם יכולים ליהנות מהזמנת סושי איכותי

רבים מזמינים סושי המורכב מאצה אורז ודגים נאים, אך לסושי איכותי יש גם מגוון גרסאות צמחוניות. למי שמחפש סושי בתל אביב ואינו רוצה לאכול דגים או בשר, תמצאו בתפריט מסעדת "קיוטו" מגוון מנות מרהיבות המשלבות ירקות שונים כמו אבוקדו גזר ומלפפון במאקי קטרפילר ירקות, מנות על בסיס בטטה וירקות, ואפילו רול יחודי המורכב מטופו ומלפפון. ספרו לנו מה אתם אוהבים ונתאים לכם רול מיוחד!

 

הזמנת סושי מהירה במחיר אטרקטיבי

כל הזמנות הסושי מוכנות במיוחד עבורכם דקות לפני שהם יוצאים למשלוח. איננו מכינים רולים בבוקר המחכים לכם מספר שעות, אלא הסושי מוכן אך ורק לפי הזמנה. תוכלו להינות מקומבינציות סושי מיוחדות המתאימות גם כמגש אירוח לאירוע במשרד, או פשוט לשדרג את ארוחת הצהריים או הערב שלכם. אז למה להתפשר על סנדוויץ' – הזמינו עכשיו גורמה איכותי מ"קיוטו"!