קייטרינג סושי לאירועים פרטיים


קייטרינג לאירועים פרטיים מהווה בחירה נכונה לקיום אירוע נעים, נכון ומקצועי.
בחירה זו מאפשרת לכם (בעלי האירוע) ליהנות ממגוון אפשרויות אירוח נוחות ומתבקשות, והן :

  • נוכחות מלאה והשתתפות מוחלטת באירוע – כמה פעמים יצא לכם להיות נוכחים באירוע משפחתי מצומצם או שמא באירוע פרטי אחר בו בעלי האירוע היו כה עסוקים בתפקוד נכון ובהתרוצצות בין עמדות האוכל והשתייה לבין קבלת האורחים והגשה ? אירוח מסוג זה, בו המארחים "עסוקים" בכל הדברים הלא נכונים הינו אירוח מוטעה מייסודו ! שכן, באירוח נכון על המארחים (בעלי האירוע) להיות נוכחים באירוע באופן שוטף, כאשר הם במצב נינוח ורגוע אל מול אורחיהם וכאשר הם יכולים ליהנות מהאירוע שלהם באופן מושלם וראוי !
    על מנת לאפשר לעצמכם (בעלי האירוע) שהות בלתי מוגבלת וללא מפריע באירוע שלכם, הרי שעליכם לפנות אל ספקי השירות המקצועיים המובילים בתחומים השונים, החל מספקי שירות קייטרינג מובילים וכלה בספקי שירות מקצועי לאירוח, הגשה וניהול האירוע באופן שוטף ותיקני.

  • כמויות נכונות ותכנון מקצועי ראוי – בבחירה בשירותיהם של ספקי שירות מקצועיים המובילים בתחום הקייטרינג לאירועים, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי כלל החלטותיכם ותכנוניכם המשותפים נעשים באופן מקצועי על סמך ניסיון העבר וידע מקצועי מוחלט של ספקי שירות אלו אשר נוהגים לקיים את מגוון שירותי הקייטרינג לסוגי אירועים שונים בהם נוכחים מספרים שונים של מוזמנים. על כן, יודעים הם להתאים לאירוע שלכם את הכמויות הנכונות והנדרשות של המטעמים המובחרים !

  • חסכון כלכלי – כאשר מדובר באירוע פרטי בו מבקשים אתם לארח את המוזמנים שלכם ברמה גבוהה, תוך הקפדה מוחלטת על כלל הפרטים, המאכלים ותוכנית הבידור, קחו בחשבון גם את העלויות הכרוכות באירוע זה !
    לשם צמצום העלויות וקיום בחירה נכונה בספקי שירות נכונים, השוו ובדקו מה הם המחירים בתחום וכיצד ניתן ליעל ולצמצם את העלויות שלכם מבלי להתפשר על איכות, טריות ונראות (כמובן בהתאם למוצרים ולאיכותם).

  • מענה ראוי ומושלם לציפיותיהם של המוזמנים – בחירה בקייטרינג סושי לאירוע הקרוב שלכם היא הבחירה הנכונה והטובה ביותר שתוכלו לקיים ! שכן, בשנים האחרונות ניתן לראות בבירור כי מרבית מאוכלוסיית העולם (וגם בארצנו הקטנטונת) הבינה ומבינה את המהות והחשיבות הרבות באכילה נכונה ובריאה של מזונות טריים, בריאים ואיכותיים, מה שהפך באופן מידי את הסושי למזון נבחר ומתבקש ! הן בשל היותו בריא, טרי ומזין והן בשל היותו בעל ערך תזונתי איכותי וחשוב.
    הסושי נחשב כיום למזון יוקרתי ואיכותי אשר מוגש בהתאמה מושלמת לכל אדם, כך ששירותי הקייטרינג סושי הפכו באופן אוטומטי למתבקשים ולרצויים בכל אירוע.
    קייטרינג סושי לאירועים פרטיים

להזמין מגשי סושי או עמדת סושי בקייטרינג לאירועים פרטיים?

מעוניינים לקיים אירוע מושלם באירוח מקצועי ראוי ומהנה ? לא בטוחים מה יותר מתאים להזמין לצורך קיום אירוע מסוג זה .. קייטרינג סושי ? מגשי סושי מסיבה ? מגשי סושי לאירועים או שמא מגשי סושי למסיבות ? אל "תשברו את הראש" ואל תדאגו !

הצוות המקצועי והמיומן של קיוטו מסעדות וקייטרינג עומד לצדכם בבחירת התפריטים, שילובי המנות והתאמת הכמויות למוזמנים.
המומחים של קיוטו פועלים בתחום ההגשה, הבישול והפיתוח של אוכל אסייתי משובח כבר למעלה מעשור, הן בעבור סועדים מרוצים במסעדות הרשת והן בעבור הכנת מגשי אירוח, עמדות סושי ועמדות שף מיוחדות לאירועים פרטיים ועסקיים כאחד – חייגו לנציגנו ותוכלו לקבל ייעוץ אישי, הכוונה ותכנון ללא כל עלות !