מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מסעדת סושי?

מתגעגעים לטעם הנפלא של סושי עשוי בקפידה, המשלב את המרכיבים הטריים ביותר כמו דגים נאים, ירקות חתוכים במגוון צבעים על מצע גינג'ר לצד רוטב סויה איכותי? לפני שאתם בוחרים את מסעדת הסושי שלכם אספנו כמה טיפים כיצד תוכלו להבדיל בין מסעדה יפנית אחת לשנייה ולמצוא את מסעדת הסושי הנכונה עבורכם.

 

 

הוותק והניסיון

בדקו באתר האינטרנט של המסעדה כמה זמן היא קיימת בסצנת הגורמה בארץ. בתחום המסעדות רק הטובות ביותר שורדות לאורך זמן ווותק של שני עשורים או יותר מעניקים לכם תעודת אחריות, במרבית המקרים, לאיכות המזון במסעדה הפופולרית.

 

המגוון

הציצו בתפריט המסעדה. מסעדה יפנית איכותית תגוון את מנות הסושי שלה ותציע גם קומבינציות מעניינות, מנות סושי נדירות עם שילוב מרכיב מיוחד כמו גם משקאות יפניים המסייעים לרול הטעים לעשות את דרכו על הלשון. שימו לב לתמונות של המנות השונות שם תוכלו לקבל מושג ראשוני על טריות המזון.

 

טריות מרכיבי הסושי

הדגים הנאים בסושי הם חלק בלתי נפרד מאיכות המנה. מלבד המראה הוורדרד של הסלמון ואדמוניות של הטונה תגלו כי המנות הטריות אינן כוללות ולו נקודה שחורה אחת וגם הירקות השותפים בחגיגה נראים מלאים ועסיסיים. מזון טרי הוא גם בריא יותר ודג שעבר זמנו לא רק מדיף ניחוח לא נעים אלא גם עשוי לשלוח אתכם לביקור חפוז במרפאה.

 

הקומבינציות: העסקיות היפניות

בעולם הסושי הארוחות העסקיות מכונות קומבינציות. שילובים מרתקים של מאקי, פוטומאקי, קונוסים וסאשימי יבטיחו שבסוף הארוחה תצאו שבעים בעלות הנמוכה ביותר. לכן, הציצו בתפריט וגלו אילו קומבינציות תוכלו לשלב ביניכם (לפעמים, כאשר מספר סועדים מזמינים במקביל כדאי להזמין מספר קומבינציות שונות ולהתחלק ביניכם).

 

האם יש אפשרות להזמנות?

אם אתם מעוניינים במנת הסושי באמצע יום עבודה לא תמיד כדאי לנסוע למסעדה. נסו למצוא את המסעדות המציעות משלוחי סושי מהירים עד אליכם. כמובן, חשוב להקפיד על כך שהמשלוח יהיה בתנאי קירור מתאימים או מהיר מאד – מהמסעדה ישר ללוקיישן שלכם. ואם בלוקישן עסקינן מה חשוב יותר מזה כאשר אתם יוצאים בערב למסעדה?

 

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

אם בחרתם בדייט זוגי או באירוע שאתם עורכים במסעדה – נסו לבחור בלוקיישן מפנק בעיר תוססת וראשית. העיצוב של המסעדה והאווירה השורה בה יהיו חלק מחוויית הערב לא פחות מהמנות הנפלאות המוגשות במסעדה. אורות רומנטיות, עיצוב יפני אותנטי וצלחות מרובעות מסמנות שהגעתם למסעדת סושי מצויינת.

 

האם יש קייטרינג לאירועים?

מתכננים להעניק לחברים את החוויה היפנית? כאשר מדובר במנת סושי הזמנה יכולה להיות גם של מגשים שלמים המיועדים לקייטרינג איכותי. אם לעמיתים למשרד לישיבת צוות איכותית או לחגיגת יום הולדת – קייטרינג הכולל רולים איכותיים, סלטים יפניים מפנקים ואפילו מנות מרק מיסו יעלו את הסטנדרטים ויתאימו לכל אחד מהסועדים שלכם – אפילו הצמחוניים שביניהם.