קייטרינג סושי

שירותי קייטרינג סושי כחלק בלתי נפרד מהרגלי אכילה נכונים ובריאים…
בשנים האחרונות ניתן לראות ולהצביע בבירור על שינוי מגמתי בהרגלי האכילה של אנשים בארץ ובעולם, כאשר שינוי זה מעיד באופן ישיר על השינוי בצריכת המזון והעדפת מזון בריא , טרי ואיכותי על פני מזון מהיר ולא בריא.
שינוי זה הוא ללא ספק שינוי מבורך ומתבקש אשר התרחש ועדין מתרחש לטובת האנשים, בריאותם ואריכות חייהם.
שינוי זה בהרגלי הצריכה ושיפור בחירת המזון אותו אנו צורכים, הוביל לפתיחת מסעדות רבות שירותי קייטרינג סושי לאירועים בבית וחנויות המספקות מזון בריא, טרי ואף טעים להפליא.
כך שהתמודדות עם הרצון לשמירה על בריאות ודרך חיים נכונה לתזונה בריאה וטובה, הפכו נוחות ואפשריות יותר בעבורנו.

 

 

קייטרינג סושי

קייטרינג סושי – מתכון מנצח!


אם מתכננים אנו לקיים אירוע משפחתי מצומצם או שמא אירוע נרחב בעל משתתפים רבים הכולל : חברים, מכרים ומשפחה, הרי שהזמנת שירותי קייטרינג לאירועים בבית הם הדרך הנכונה להצלחת האירוע !
שכן, הבחירה בקייטרינג לאירוע חוסכת מאיתנו זמן יקר, התרוצצויות רבות ומיותרות, בעיות וחששות, ולעומת זאת בחירה זו מאפשרת לנו להתרכז באירוע שלנו ולקיים אותו כהלכה, בהנאה, רוגע ונחת.
אז כיצד בוחרים בשירותי קייטרינג אשר יתאימו לכלל האורחים ובאילו מנות בוחרים ? לא משנה כיצד ומה תבחרו, העיקר שתבחרו במגוון נרחב, טריות, איכות ובריאות בקייטרינג!
בחירה מסוג זה היא ללא ספק בחירה בקייטרינג יפני לאירוע מושלם, שכן שירותי הקייטרינג הללו כוללים :
קייטרינג סושי – המאפשר לכם להקים בעבור אורחיכם עמדת סושי לאירועים מאורגנת ומיוחדת בה יוגשו מבחר מטעמי סושי טעימים וטריים.
בשנים האחרונות ניתן להבחין כי בכל אירוע (גדול כקטן) קיימת עמדת סושי לאירועים בה מוגשים לאורחים מגוון מנות סושי שונות עם הרכבים שונים ומילויים אחרים.
עמדת הסושי הופכת כל אירוע ליוקרתי וכל חגיגה למושלמת, הן בשל טריות המזון (החדשני והמיוחד), והן בשל ההגשה המיוחדת והראויה למאכל זה (צ'ופסטיק, מטבלים, רטבים וצורות הגשה מיוחדות).
קייטרינג נודלס – שילוב של עמדת קייטרינג מסוג זה באירוע וחגיגה הוא שילוב מתבקש, זאת בשל האהבה הרבה של אנשים למאכל זה, שכן ניתן לומר בבירור כי מרבית מאוכלוסיית העולם מתעדפת מזון מסוג זה (קליל, בריא וטעים) על פני מאכלים אחרים.

אם בחרתם בהזמנת קייטרינג סושי לאירוע הקרוב שלכם, וודאו ובדקו כי הספק מולו אתם מבצעים את ההזמנה הינו בעל מקצוע מיומן ומקצועי אשר פועל באופן ראוי בשימוש בחומרי גלם איכותיים, יוקרתיים וטריים בלבד.

 

הזמנת קייטרינג סושי ממסעדת Kyoto המובילה


מטבח השף במסעדת קיוטו המובילה הינו מטבח מקצועי ומאובזר בו פועלים מיטב המומחים בתחום הבישול האסייתי כאשר בניצוחם עומד שף ראשי האחראי על בחירת המנות, טריות הפרודוקטים ותיבול מושלם.
אם בחרתם בהזמנת קייטרינג סושי לאירוע הקרוב שלכם, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי תקבלו את השירות הטוב ביותר בהזמנת קייטרינג מקצועי ממסעדת קיוטו המצליחה.
אנו במסעדת קיוטו נדאג למשלוח קייטרינג מקצועי אשר עונה על צפיותיכם באופן מושלם וכולל :

סושי – סושי איכותי וטרי על גווניו השונים, צורותיו ואופניו המיוצר באופן קפדני מפרודוקטים טריים ואיכותיים בלבד.
הגשה מרשימה – כמיטב המסורת היפנית בה מוגש האוכל באופן מקצועי ומושקע להנאת הסועדים.
שף פרטי במקום – כאשר אתם מזמינים קייטרינג סושי מקצועי מקיוטו, ישנה אפשרות נוחה ומיוחדת להזמנת שף מקצועי שר ידאג להכנת הקייטרינג גם באופן פרונטלי וגם מבעוד מועד.
הזמנת שף פרטי לאירוע משדרגת את האירוע שלכם והופכת אותו יוקרתי ומיוחד מאוד.