קייטרינג לאירועים פרטיים

מדוע קייטרינג לאירועים פרטיים נחשב למבורך בתחום המזון?


שירותי הקייטרינג הינם שירותים מבורכים ומתבקשים, שכן הם מקלים רבות על בעלי השמחה ועל המארחים אשר בחרו לקיים את האירוע בביתם הפרטי.


שירותים אלו חוסכים מבעלי הבית ומארגני האירוע משאבים רבים וחשובים כגון :
מבישול עצמאי – הרתמות למשימה נוספת של בישול יכולה להוות בערב בו אתם מתכננים אירוע בביתכם גם אסון! שכן, בישול ואפייה דורשים זמן רב וממושך של חיתוך, אידוי, אפיה, בישול וכיוב', תוך עשייה בהשגחה מלאה ומוחלטת על הנעשה וחוסר באפשרות או זמינות לטפל בדברים אחרים.


כל אלו הינם גורמים מפריעים (שלא נומר מכבידים) אשר עלולים לשאוב מכם את כל כוחותיכם לקראת ערב האירוע והאירוח ולכן מומלץ להזמין קייטרינג לאירועים פרטיים.


על כן, כאשר הנכם מתכננים אירוח של אירוע בביתכם, מומלץ ונכון בעבורכם לפנות אל מיטב אנשי המקצוע המיומנים והמובילים בתחום, אשר יספקו את התפריט הנבחר, בטריות וללא כל מאמץ מיותר מצדכם!
רכישת מוצרי מזון – טקס רכישת מוצרי המזון לצורך הכנת מנות, סלטים, לחמים, קינוחים, מזטים ושלל מטעמים באירוע בבית הוא איננו טקס סימפטי, שכן הוא דורש מכם התרוצצויות רבות להשלמת כל רשימת הקניות (במקרים בהם לא מצאתם מצרכים מסוימים במקומות יעודים) ועם זאת הוצאת סכומי עתק על מגוון המוצרים הנדרשים (שכן הם חייבים להיות טריים, איכותיים ונאים למראה.


לשם הימנעות מ"טקס" זה ובחירה בדרך הקלה והנוחה יותר, תוכלו להזמין שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים ממסעדה או חברה מובילה בתחום, ובכך תוכל להיות סמוכים ובטוחים כי בחרתם בטריות, איכות ושפע רצוי.

 

 

באילו אירועים פרטיים נהוג להזמין קייטרינג לאירועים בבית ?


כל אירוע שמתרחש בביתכם אותו בחרתם לחגוג באופן אינטימי עם משפחתכם הקרובה או שמא לחגוג בגדול עם חברים, משפחה ומכרים דורש ארגון נכון ומדויק של מזון, בידור ואירוח נעים.


כך שכאשר אתם חושבים על האירוע הבא אותו אתם מתכוונים לארח או לחגוג בביתכם, כגון :

ברית\ בריתה, חתונה אישית ואינטימית, בר מצווה\ בת מצווה, חינה, אירוסין, יום הולדת בלתי נשכח, הצעת נישואין, ועוד…


בכל אירוע נדרש ארגון מוקפד ומוצלח לשם הצלחתו ! ולשם כך מומלץ לתכננן, לחשב ולהזמין את כל השירותים והמוצרים לחגיגה מראש.
אז ראשית לכל תוכלו להתחיל במניית האורחים המיועדים להגיע, להתאים את חלל החגיגה לאווירה הרצוייה (תפאורה, אביזרים, ריהוט – כיסאות, שולחנות וכיוב') ולהזמין את ספקי השירות המובילים והמומחים בתחומם : שירותי קייטרינג, עמדות סושי, תקליטן, מארגן אירועים, מלצרים, בדרן וכיוב'.

 

 

בחירה והזמנה של קייטרינג לאירועים פרטיים לעשות זאת נכון!


כשירות משלים לעריכת הזמנת מזון לקייטרינג לאירועים ביתיים נכנסת ללא ספק קטגוריית היוקרה של קייטרינג לאירועים פרטיים.


הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים כגדולים הנערכים באופן פרטי היא הזמנה שיש לקיים באופן מסודר, מקצועי והחלטתי, על פי סוגי האוכל הנבחרים אשר יוגשו לאורחים ( אוכל ים תיכוני, אוכל איטלקי, סושי, אוכל יפני וכיוב') וכלה בבחירת ספקי השירות וטיב שירותיהם.
שכן, בחירות חשובות אלו ואחרות הן אשר יובילו את האירוע הפרטי להצלחה או חלילה לכישלון (בתכנון לא מקצועי).
על כן, כאשר מדובר בתכנון ראוי ונכון של אירוע פרטי, לא מתפשרים ולא נחים עד אשר בוחרים את ספקי השירות המובילים והאמינים לצד מזון טרי ותפריטים מדויקים.

 

הכנתם את כולם לחגיגה מופלאה, חילקתם הזמנות לאורחים, בחרתם בעיצוב לחלל האירוע והזמנתם את ספקי השירות המקצועיים והמובילים בתחומם– כעת כל שנותר לכם הוא פשוט ליהנות מאירוע מושלם !