מסעדות אסיאתיות

מדוע הפכו מסעדות אסיאתיות לפופולאריות?


מסעדות אסיתיות בארץ ובעולם משלבות תפריט חדשני ומיוחד של דגים, בשר וירקות עם תיבול מיוחד ומרענן ובשימוש בצירים מיוחדים, אגוזים וכלים להגשת מנות מיוחדות וטעימות להפליא.


המטבח האסייתי ידוע ומוכר לכולנו בשילובו ההרמוני והמושלם של סוגי בישול שונים ממקורות נבדלים, הכוללים בין היתר: מטבח סיני, מטבח יפני, מטבח תאילנדי ועוד מטבחים מוכרים ולא מוכרים מן המזרח הרחוק.


בשל הייחודיות המופלאה והטעמים המיוחדים אשר נוצרים במטבח האסייתי, מקובל בשנים האחרונות לבחור במסעדות אסיתיות המגישות מנות אסיאתיות כאלו ואחרות, הן לארוחות ערב חגיגיות ואירועים והן לשם ארוחת ערב זוגת או משפחתית רגועה.
וזאת ללא ספק גם בשל ההיצע הנרחב הקיים במסעדות מסוג זה, אשר בהן קיים תפריט עשיר עם מנות מגוונות (בעבור אוהבי האוכל הצמחוני, הטבעוני, הבשרי והכשר)

 

בחירה במסעדה אסיאתית המגישה אוכל יפני לארוחת ערב חגיגית… אז מה נאכל ?

המטבח היפני הינו מטבח מכובד ומוקפד, זאת ללא ספק בשל השמירה המוחלטת על אסתטיקה במטבח וההקפדה על טריות החומרים והמרכיבים במזון.

שכן חווית האכילה במסעדה יפנית הינה חוויה תרבותית ומיוחדת אשר לה מתלווים כלים מיוחדים, אבזור משלים וכמובן טעמים מופלאים אשר יוצרים חוויה קולינרית לחייך.
מה שהופך את האכילה של מנות יפניות במסעדה אסיאתית לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת מסוגה.
האוכל היפני ידוע בהיותו אוכל בריא, קליל לעיקול ובעל טעמים מופלאים, שכן הוא מורכב מדגים טריים, ירקות טריים ופרודוקטים באיכות הגבוהה ביותר של איכות וטריות ללא פשרות.


מבין המנות היפניות המומלצות והפופולאריות ביותר, תוכלו ליהנות מ :

מרקים רעננים – על בסיס ציר ירקות או דג הכוללים תרכובת מזונות וטעמים טריים.
סושי – על כלל צורותיו וטעמיו (מאקי, סשימי, אין סייד אווט, מאקי צמחוני, ניגרי ועוד).
נודלס – אטריות טריות בשילוב צמחוני או בשרי וריקות שורש טעימים וטריים.
מנות דגים, בשר ועוף – מנות עיקריות בתיבול מיוחד עם תוספות מרעננות, ועוד...


חשוב לציין כי כל המנות היפניות בקיוטו הרצליה מתבשלות על ידי שף מיומן ומקצועי הפועל יחד עם צוות טבחים מסור, על מנת לייצר בעבור לקוחות המסעדה ושירותי הקייטרינג את המזון הטרי ביותר, בהגשה אותנטית וטעמים מופלאים.

חוגגים מאורע מיוחד במסעדה יוקרתית המובילה את תחום המסעדות אסיאתיות

אם חשקה נפשכם בחגיגת אירוע מיוחד וייחודי במקום נעים, מעוצב וייחודי בו מוגשות מגוון מנות טעימות ומגוונות בטעמים אסיאתיים מופלאים, הרי שמסעדה בהרצליה פיתוח Kyoto היא המקום המושלם בעבורכם !
קיוטו הרצליה היא מסעדה יוקרתית הידועה באיכות המזון וטריותו, ברמת השירות הגבוהה ובמנות השף המעולות המוגשות בה.


בעלי המסעדה דוגלים באיכות ושירות גבוהים וללא פשרות ועל כן דואגים לאווירה מושלמת במסעדה יחד עם שירות ללא דופי ואיכות מזון בטריות מוחלטת, כאשר יחד עם זאת באים לידי ביטוי המטעמים הייחודים שמגיש שף המסעדה לסועדים באסטטיות מוחלטת, טעמים מופלאים והגשה אותנטית.
לאירוע הבא שלכם, לא מתפשרים על איכות וטריות, בוחרים בקיוטו הרצליה ונהנים משירות אישי, מנות מיוחדות ומופלאות וכמובן אווירה חגיגית ונעימה.


התקשרו לקיוטו הרצליה והזמינו מקום לכם ולמשפחתכם לארוחת ערב עשירה, בריאה וטעימה, או בחרו בהזמנת חדר האירועים הפרטי vip לשם חגיגת אירוע מיוחד עם האהובים שלכם (החדר הפרטי מכיל עד 20 מוזמנים), חדר זה כולל: מערכת סאונד יוקרתית, תאורה מותאמת הניתנת לשינוי, מקרן HD רחב, גישה וחיבור למחשב ולאינטרנט וכמובן שירות אישי צמוד.