אטרקציות בלתי נשכחות לאירוע

מכונות עשן לאירוע
אחת הדרכים להפוך את האירוע לבלתי נשכח היא באמצעות חוויה ויזואלית שתעניקו לאורחים שלכם. מכונות העשן הכבד לאירועים קיימות כבר זמן רב, והן ממשיכות לקשט את האירועים השונים. את האפקט שבמכונות העשן תוכלו לשלב בשלבים שונים באירועים שלכם ובסוגי אירועים שונים. בשלב קבלת הפנים בעת שילד או ילדת המצווה נכנסים אל מתחם האירועים, בריקוד הסלואו הראשון של בני הזוג כבעל ואישה וכמובן שברחבת הריקודים. מכונת עשן שכזו תהפוך את רחבת הריקודים שלכם למסיבה שתמיד חלמתם עלייה.

 

זיקוקים ופירוטכניקה
אטרקציה של פירוטכניקה וזיקוקים היא אטרקציה שאי אפשר לטעות בה. מדובר כנראה על אחת האטרקציות בעלות המימד הויזואלי המרשים ביותר. הכוח של אטרקציה זו הוא בין היתר בזכות העובדה כי מדובר על אטרקציה שמצליחה לרגש קטנים וגדולים כאחד. בדומה למכונות העשן, גם כאן מדובר אפשרות לשלב את האטרקציה בשלבים שונים באירועים שלכם ובסוגי אירועים שונים. גם באירוע הפרטי וגם באירוע העסקי יש מקום לזיקוקים: באירועי החתונה לדוגמא, תוכלו לשלב את הזיקוקים עם הכניסה לחופה, באירוע בר המצווה תוכלו לשלב שביל זיקוקים עם כניסת הילד החוגג, ובאירוע העסקי, בעת שתשיקו את המוצר החדש שלכם או את השירות המהפכני שלכם, תוכלו לברך באמצעות זיקוקים.

 

 

מגנטים לאירוע
אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר כיום באירועים היא תמונות המגנטים. בכל האירועים, האורחים אוהבים להצטלם ולקחת איתם מזכרת וזיכרון מהאירוע אל ביתם. הימים בהם המזכרת לאורחים היתה מגיעה בדמות תמונה לדואר, אינם עוד. כעת, בעזרת האטרקציה הזו של מגנטים, אתם גם מעניקים לאורחים שלכם את חוויית הצילום באירוע, וגם מעניקים להם את המזכרת במהלך האירוע עצמו. צילום ותיעוד אירועים רלוונטי לכל אירוע – כך שתוכלו לשלב אטרקציה שכזו גם באירוע עסקי וגם באירוע פרטי.

 

מסיבה בנוסח פול מון פארטי
באירועים פרטיים כמו חתונות לדוגמא, רחבת הריקודים הופכת להיות בשלב מסוים באירוע כמוקד המרכזי. ברחבת הריקודים אתם עתידים לפגוש את כל האורחים שלכם, והם כאן כדי לשמח אתכם ולהפוך את היום שלכם ליום המאושר בחייכם. תשמחו לגלות כי עד כמה הרחבה תהיה שמחה, תלויה בכם. תוכלו להפוך את רחבת הריקודים באירוע שלכם למסיבת פול מון פארטי עם מנורות אולטרה, ציורי גוף זוהרים ופירות המלאים במשקאות אלכוהולים. אם כבר הפכתם את הרחבה לכה ייחודית, אל תשכחו להביא צלם מגנטים לאירועים שיתעד עבורכם את המסיבה הגדולה.

 

 

זמר אורח או מופע סטנד-אפ
אלו מכם שרוצים להשקיע תקציב גדול באטרקציה לאירוע, יכולים לעשות את זה בגדול. אחת האטרקציות המובילות כיום בענף האירועים היא הופעה של זמר אורח או הרכב סטנד-אפ מצליח. אטרקציה שכזו נמצאת חביבה בכל האירועים ועבור כל הגילאים, כך שללא ספק מדובר באטרקציה מנצחת. הזמרים מגיעים לרוב להופעה בת שעה, ודומה הדבר גם עם סטנדאפיסטים שישמחו אתכם ביום החג שלכם.