אוכל יפני מומלץ במרכז – מסעדת קיוטו


החגיגה הקולינרית היפנית משלבת בתוכה מגוון רחב של טעמים וריחות, דגים, אורז ועופות כשהם מוגשים לאחר טיפול אוהב של שף מיומן, הם חגיגה ללשון, זאת בנוסף לתחושה הנעימה שהם משאירים בסוף הארוחה – קלילות שלא ניתן למצוא בסיומה של כל ארוחה אחרת מלבד במסעדות אסיאתיות.

 

אחת המסעדות שמייצגת בצורה המחמיאה ביותר את המטבח היפני היא מסעדת קיוטו בהרצליה. המסעדה מציעה את מגוון המעמדים היפנים, החל מסושי במגוון קומבינציות, עופות ודגים בסגנון יפני ואפילו קינוחים מיוחדים למסעדה. קיוטו ממוקמת בהרצליה פיתוח, ומתחרה בהצלחה בשפע המסעדות הנפלאות באזור. כל מנה מוגשת בצורה מרהיבה, מתוך הקונספט כי מזון איכותי מתחיל קודם כל בחוויה, עוד לפני הטעימה הראשונה.

 

למה דווקא מסעדת קיוטו?

במסעדת קיוטו תהינו מתפריט יפני יוקרתי, המתאים לאניני הטעם. בין המעדנים שמציעה המסעדה תוכלו למצוא מנות סושי משלוחים מרולים פשוטים ועד לרולים מורכבים המשלבים דגים, סרטנים, צדפות ואצות לצד מעדני בשרים ועופות.

הסטנדרטים הגבוהים במסעדת קיוטו, הפכו אותה בשני העשורים האחרונים אותה לאחת המסעדות המועדפות בארץ, ובמיוחד באזור המרכז. האווירה ששוררת במקום, המנות האסתטיות, והטעמים הייחודיים רק לה, כל אלה סייעו לקיוטו להיות המקום המועדף לחובבי אוכל יפני במרכז.

 

איכות ללא פשרות

בכל צלחת מוגשות מנות הגורמה של קיוטו כחגיגת טעמים וצבעים של ממש. ניכר על המנות במסעדה כי כלל המרכיבים טריים והגיעו זה עתה למסעדה. הדגים הנאים בעלי צבע חזק, הירקות רעננים וחתוכים ביד אמן. גם המנות החמות מבושלות בקפידה, ומשלבות לא רק אוכל יפני, אלא שילוב של מנות מארצות אחרות במזרח כמו מנות גורמה מהמטבח הסיני ותאילנדי.

 

קייטרינג ואירועים במסעדת קיוטו

במסעדת קיוטו תוכלו לחגוג אירועים שונים עד 20 איש בחדר פרטי. כך תוכלו להעניק לאורחים שלכם חוויה אירוח ייחודית שלא תשכח זמן רב. המנות של קיוטו המשתלבות באווירה הייחודית של חדר פרטי במסעדה יוקרתית המגישה אוכל יפני בהרצליה הופכות כל אירוע פשוט, לחגיגת גורמה שהאורחים שלכם לא ישכחו.

אוכל יפני מומלץ במרכז

 

המנות האותנטיות – ממש כמו במדינות המזרח

למי שיצא לבקר במדינות המזרח ולאכול את המנות האותנטיות של המקום, הסושי, הדגים, הבשרים – במיוחד מהמטבח היפני, החוויה במסעדת קיוטו היא הקרובה ביותר למעדנים המוגשים שם. זאת מלבד הבדל אחד חשוב – הניקיון. רמת ההקפדה על ההיגיינה במסעדה היא מהגבוהות ביותר.

 

שמירה על רמת היגיינה גבוהה

כבר מרמת הגשת המזון, כאשר כל עובדי המטבח המכינים את המזון מקפידים על שמירה רמת הגיינה גבוהה במטבח, ועד לשמירה על ניקיון במסעדה כולה. עבור מסעדות המגישות דגים נאים חשוב לשמור על רמה גבוהה של ניקיון, וכן להגיש את הדגים טריים. מעבר לשיקולי הטעם מדובר גם בשיקולי בריאות.

לסיכום, אם עוד לא יצא לכם ליהנות מהמטעמים במסעדת קיוטו – זה הזמן לבקר בסניף המקורי בהרצליה, או לבקר בסניף החדש שנפתח ברעננה, ולטעום אוכל יפני ברמה גבוהה ביותר.