מסעדות אסייתיות – המלצה חמה על מסעדת קיוטו


שמי ורד דגני, בת 43, נשואה לאבי ואם לשלושה בנים. המשפחה שלי ואני אוהבים מאוד מסעדות אסייתיות ולאורך השנים ביקרנו וטעמנו בכל מסעדה שנפתחה באזור המרכז.

אני מודה שגם אני, גם בעלי וגם הילדים חוזרים פעם אחר פעם, למסעדה אסייתית בהרצליה, מסעדת קיוטו, שהפכה כבר למוסד בקרב המסעדות היפניות בארץ ומשמשת להן שנים מודל לחיקוי.

אמנם מידי פעם אנחנו מגוונים ומנסים לבדוק אם במקרה יש מקום שהצליח להתעלות על מסעדת קיוטו, שמכהנת ללא כל ספק כמסעדה המועדפת על כולנו, אבל הרשו לי לספר לכם שלשמחתי עדיין לא נתקלתי באף מסעדה אסיאתית שהצליחה לגרום לי לשנות את מקום הישיבה הקבוע שלי.

 

מסעדה ששווה לחזור בשבילה

עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם מה כל כך מיוחד במסעדת קיוטו, שגורם לנו לחזור לשם פעם אחר פעם. הדבר הראשון והחשוב מכל הוא האוכל. לא מצאתי אף מקום בארץ שמגיש אוכל יפני וסושי משלוחים ברמה כל כך גבוהה.

 

הטעם, הטריות והדיוק שבו השפים של קיוטו מכינים את המנות פשוט מוציאים אותי מדעתי, לטובה כמובן, כל פעם מחדש.

 

מעבר לאיכות של האוכל, שהיא כמובן המרכיב הכי חשוב בארוחה, העיצוב של המסעדה והאווירה תמיד משרים עליי שמחה גדולה. הכל מעוצב בדיוק במידה, האורות בעוצמה הנכונה, השולחנות והכיסאות במקום ובקיצור, אין ספק שהם לחלוטין יודעים מה עם עושים כדי לגרום לאורחים להרגיש טוב.

 

פרמטר נוסף שגורם לי להכריז עליהם כמסעדה המועדפת עליי הוא המגוון. כל אחד יכול למצוא לעצמו מנה בדיוק לפי טעמו ולאלו מכם שמסתבכים או לא בטוחים, צוות המלצרים במקום ברמה מאוד גבוהה, גם מבחינת השירות וגם מבחינת הידע המקצועי.

 

המלצרים מכירים את התפריט על בוריו ויודעים להכווין כל אחד למנה הנכונה עבורו, כולל פירוט מלא של כל אחד מהמרכיבים בצלחת. אם להיות כנה, משפחתי ואני טעמנו את כל התפריט ואני מודה, שכל מנה יותר מוצלחת מהשנייה, מה שגורם לי פעמים רבות להתלבט.

 

הדבר האחרון, אף על פי שקשה מאוד לקצר את השבחים שלי על המסעדה, הוא המחיר. מסעדת קיוטו מאפשרת לכל אחד ליהנות מאוכל יפני וסושי באיכות גבוהה ובמחירים סבירים.

 

יש להם דילים מאוד משתלמים ואין לי ספק שאם רוצים לבלות במסעדה איכותית, ייחודית, נעימה ועם אווירה טובה, מסעדת קיוטו זה המקום המושלם לכך.

 

מחפשים מסעדה אסייתית? נסו את קיוטו

לסיכומו של עניין, אני ממליצה בחום על מסעדת קיוטו לכל מי שמאוהב במסעדה אסיאתית ורוצה לחוות ולהתאהב במסעדה עם אוכל טוב, מגוון, ייחודי, טעים, טרי וכמובן, באווירה יוצאת דופן ומהנה.

המסעדה ממוקמת בהרצליה ובעקבות הביקוש הגדול נפתח גם סניף ברעננה, לאלו מכם שנוח להם יותר להגיע לשם. מה שבטוח, שלא משנה מאיזה אזור בארץ אתם מגיעים, אין לי ספק שאתם עוד תחזרו לאכול בקיוטו.