קייטרינג גורמה לאירועים – למה לבחור סושי?


הבחירה בקיום אירוע גדול כקטן הינה בחירה בהפקה מסוימת בה יש לדאוג למספר פרטים חשובים ומהותיים להצלחת האירוע, והם : מקום האירוע, סוגו, אופי האירוע (מוזיקת רקע, די ג'י, עיצוב המקום וכיוב') וכמובן אירוח ממשי של בחירת קייטרינג לאירועים קטנים, סידורי הושבה וניהול מהלך האירוע…כאשר הפקה זו דורשת זמן רב ועבודה מאומצת, יש לבחור במגוון כלים נכונים אשר יאפשרו לכם מעקב ראוי ונכון שיוביל לכדי התנהלותכם המקצועית והנדרשת להפקתו המוצלחת של האירוע. על כן, הקפידו על ארגון כלל הפרטים והזמנת שלל הספקים השונים ואילו בבחירת המזון והשתייה לאירוע זה, בחרו בסוג מזון אשר יתאים באופן נכון וראוי בעבור כל המוזמנים…

האם קיים קייטרינג גורמה לאירועים שמתאים לכולם?
צמחוניים, טבעוניים, אנשים בעלי רגישות לגלוטן, מבוגרים, ילדים ושלל סוגי אורחים ? כן, פרטים מלאים בהמשך ….

 

  • צמחוני וטבעוני – את הסושי לאירוע המיועד שלכם תוכלו להזמין מקייטרינג "קיוטו" באופן מסוים בו יוגדרו מגשי אירוח לצמחוניים וטבעוניים אשר יכללו ירקות ותחליפים בלבד ללא כל המצאות של בשר, דגים, ביצים ועוף. מתאים ל"ציליאקים" ולבעלי רגישויות כאלו ואחרות – כאשר מדובר על בחירת מזון המותאם לאנשים בעלי רגישויות מסוימות, הרי שסושי לאירועים המותאם לצורכיכם בחיתוך טרי והתאמה מושלמת לבקשתכם (המיוצרת על ידי השפים המומחים של קיוטו קייטרינג) הינו קייטרינג בו ישולבו אך ורק חומרי הגלם המבוקשים : ללא גלוטן, מוצרי חלב \ בשר, בוטנים וכיוב'. בכך בעצם תוכלו לענות גם על צורכיהם של אורחיכם הסובלים מרגישויות שונות למאכלים ולתבלינים שונים.

  • מאכל דל קלוריות שמתאים לכל האורחים ש"שומרים" – הסושי ידוע בהיותו מזון "נקי משומנים", שכן הוא איננו כולל כמויות שמן, תוספות שומן או שמא סוכרים ומלחים בשימוש מוגזם, על כן יתאים הסושי לאורחיכם המבקשים לצרוך אוכל בריא ולא משמין (כחלק מתפריט הדיאטה שלהם).

  • רענן וטרי – בהזמנת קייטרינג גורמה של מגשי סושי מבית "קיוטו" קייטרינג היוקרתית והאיכותית, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי בחרתם בטעמים מופלאים של מגוון סוגי סושי מיוחדים אך יתרה מכך – חשוב שתדעו כי בחרתם בחומרי גלם טריים, איכותיים ומובחרים אשר נבחרו בקפידה, נחתכו בהיגיינה מוחלטת ושולבו בשלמות לכדי כל ביס וביס שלכם ושל אורחיכם. אנו בקיוטי קייטרינג יוקרתי לאירועים מאמינים כי כאשר מדובר בטיב איכות המזון ובטריותו המובטחת אין כל ספק שפרמטרים אלו הם מחייבים וחמורים, על כן רוכשים אנו את חומרי הגלם בעבור כל פרויקט בנפרד ובהתאמה מושלמת לצורכי הלקוח ובקשתו.

  • טעים – שילוב בין טריות, איכות ושפים מקצועיים הוא תמיד שילוב מנצח ! וכאשר מדובר בהכנת מגשי אירוח של סושי גורמה מבית קיוטו הרי שהשילוב אפילו יותר מושלם !! השפים שלנו יכינו בעבורכם את מגשי הסושי המובחרים על פי החוקים הנוקשים בתחום ייצור והכנת הסושי, ותוך שילוב מושלם של מוצרים וחומרי גלם איכותיים וטריים.

  • בריא ומזין – כל כך נכון ונוח ליהנות ממטעמים מופלאים, טריים ורעננים אשר יתרמו רבות למערכת העיקול שלנו ויאפשרו לחוש הטעם שלנו "להשתולל".. מקרים כאלו מתרחשים במיוחד כאשר מדובר בסוג אוכל בריא ומזין כ – סושי ! שכן, הסושי כולל בתוכו ירקות טריים, מגוונים ושונים ומופיע בדרך כלל בליווי של דגים טריים ואיכותיים בהם אומגה 3 הטובה לבריאותנו.
    קייטרינג גורמה לאירועים - למה לבחור סושי?

מחפשים דרך מופלאה לענות על צורכיהם של כלל המוזמנים באירוע הקרוב ? רוצים ליהנות משלל טעמים מופלאים, טעמים מיוחדים וריחות מרעננים ?

 

באירוע הזה, לא מתבלבלים ובוחרים בקייטרינג גורמה של סושי מופלא וטעים מבית "קיוטו" קייטרינג.
המומחים שלנו יעמדו לרשותכם בהתאמת התפריט, גיוון והתאמת הקייטרינג לצורכי המוזמנים (על ידי שילוב של מגשי אירוח מותאמים לצורכיהם).
צרו קשר עם נציגי השירות שלנו כבר היום ושריינו את תפריט האירוע הקרוב שלכם עם תפריט סושי מופלא !