מבוא לאלכוהול יפני

 

האלכוהול היפני הינו אלכוהול משובח למדי, כזה אשר זוכה לשבחים ממבקרים רבים בכל העולם. ככזה ראוי לציין מספר משקאות מפורסמים אשר נהוג לשתות ביפן. במאמר הבא אדבר על המשקאות הללו, כך שתוכלו גם אתם להיות מאורעים בעניין. מה שבטוח, האלכוהול היפני יצר לו שם בפני עצמו, ולא בכדי. מדובר על אלכוהול באיכות הגבוהה ביותר בעולם, כאשר לצד זאת הוא מציע לנו גם רענון וחידוש ביחס למה שמוכר לנו מהעולם המערבי.

 

לא כדאי לוותר על טעימה של המשקאות היפנים, וזאת גם אם אין לכם חיבה עזה לוויסקי. מדובר במשקאות עם טוויסט ייחודי, כזה המאפשר לנו ליהנות מאלכוהול באופן קצת אחר ומיוחד. אנשים רבים מתאהבים במשקה הוויסקי רק לאחר שהם טועמים את מה שיש ליפנים להציע בתחום, וניתן להבין אותם.

 

ניקה

מדובר על וויסקי יפני, אשר עשוי מזנים מקומיים בעיקר. הוויסקי די מתקתק והוא מכיל בדרך כלל באזור ה - 50 אחוז אלכוהול. בין היתר נחבאים בתוך הוויסקי פירות יבשים וטופי, כך שמדובר במשקה מיוחד ומושך למדי אשר שווה לנסות.

 

סופר ניקה

מדובר בוויסקי די דומה לניקה הרגיל, כאשר הסוג הזה מציע טעמים יותר מודגשים. אם אתם כאלה האוהבים תמיד ללכת על החזק ביותר והגדול ביותר, אז הוויסקי הזה הוא בשבילכם. אף על פי שהוויסקי היפני ידע ירידה בשווקים המקומיים, בעולם הוא יודע עלייה דרסטית בביקוש בשנים האחרונות.

 

וויסקי יאמאזאקי

מדובר בוויסקי סינגל מאלט המיוצר על ידי חברת סנטורי מזה כמעט מאה שנה. הוויסקי עובר זיקוק כפול ונעשה שימוש לצורך הכנתו אך ורק במים טהורים. מדובר בוויסקי עם טעם מתקתק, ורך, כזה הנשאר על הלשון לזמן מה. כמו כן, הוויסקי נחשב לפופולארי ביותר מבין מה שיש ליפן להציע בתחום, והוא נחשק מאוד בעולם כולו.

מבוא לאלכוהול יפני

 

כמה מילים על אלכהול ישראלי

גם אצלנו בארץ מייצרים אלכוהול איכותי, ובמיוחד בירות. בירות בוטיק מישראל הם שם דבר בעולם, כאשר רבים מגיעים עד ליקבים עצמם רק בשביל להבין על מה כל העניין. מדובר בגידולים עצמאיים בעיקר, כאשר החיטה זוכה ליחס אישי מהמגדלים, כך שהתפוקה שלה היא מהמשובחת ביותר. כמו כן, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו יחס אישי כאשר תגיעו ליקב, כך שהביקור מומלץ לכל אחד עם עניין באלכוהול.
לסיום, דעו לכם שהאלכוהול היפני צבר לעצמו שם בעולם ולא סתם. מדובר באלכוהול משובח ואיכותי, כזה השם לנגד עיניו קודם כל איכות וייחודיות. כך שאם יש לכם עניין בוויסקי מיוחד, האלכוהול היפני יהיה המענה הטוב ביותר לתשוקתכם. ישנם משקאות מיושנים וישנם כאלה שלא, כך שתהיו בטוחים שבדומה לאלכוהול האירופי, גם היפני מציע לנו שפע של אפשרויות.

 

בבר של קיוטו תוכלו להינות מכוסית וויסקי יפני משובח מסוג יאמאזאקי 12 וסופר ניקה