קולינריה בהרצליה

 

הרצליה נחשבת כיום לאחת הערים המפותחות והמובילות בישראל, באזור המערבי של העיר, נמצאת הרצליה פיתוח ובה אזור תעשייה תוסס ופעיל שנחשב למעוז הטכנולוגיה, הבילויים והקולינריה של העיר – מסעדות בהרצליה פיתוח. אם תושביה הוותיקים של הרצליה נהגו להכיר את הרצליה פיתוח כדיונות ושטח לא מעובד, היום זהו אזור הגאווה והפנאי של העיר המושך אליו מבקרים רבים גם מערים שכנות.

 

הרצליה פיתוח – היום

הרצליה פיתוח מוכרת כאזור יוקרתי כאשר מרבית הדיירים בה גרים בבתים פרטיים רחבי ידיים בקרבה לחוף הים. היא נחשבת לפנינת נדל"ן יוקרתית ומבוקשת ובהתאם לכך גם מחירי הבתים הם ברף העליון של הבתים הפרטיים בישראל. כחלק משגשוג האזור והתפתחותו הפכה הרצליה פיתוח לאזור תיירות מבוקש כאשר לקו החוף שוכנים מספר בתי מלון המארחים תיירים מכל העולם.

 

אזור התעשייה בהרצליה פיתוח

אזור התעשייה של הרצליה היה אזור של מפעלים ותעשייה ישראלית פורחת. עם השנים התחלפו המפעלים בתעשיית היי-טק משגשגת. וכיום האזור שופע במשרדים וחברות ישראליות ובינלאומיות שראות בטכנולוגים הישראלים השקעה נכונה ואיכותית לחברה שלהם. בחברות הגדולות לעיתים זוכים העובדים לארוחות מסובסדות בחדר האוכל של החברה. עם זאת עובדים רבים יוצאים להפסקות צהריים מחוץ למשרד וכדי לענות על צורך זה נפתחו מגוון מסעדות באזור.

 

כיום ניתן למצוא מסעדות סושי, מסעדות שף, מסעדות עממיות, חומסיות ועוד בשטח מאד קטן של אזור התעשייה. וגם אם יוצאים אל מחוץ לאזור זה ישנם מקומות מעולים לארוחות צהריים או ארוחות ערב משפחתיות גם בעיר עצמה. יהיה לכם קל מאד למצוא מסעדה איטלקית בהרצליה כמו גם מסעדת המבורגרים ומסעדות ביסטרו איכותיות ומגוונות בקרבת מקום.

 

לסיכום, הרצליה עברה תיעוש ושלב התפתחות מתקדם והיום היא נחשבת למעצמת היי טק כאשר אזור התעשייה בעיר הפך מאזור המנותק מן התושבים ללב הפועם של העיר.